سایت خرید زیورآلات،عینک آفتابی

جدید ترین زیورآلات,سایت خرید زیورآلات,خرید اینترنتی زیورآلات,خرید پستی زیورآلات,کمپانی شاین, سرویس زیورالات از سنگ عقیق اصل قیمت: 500,000 ریال سرویس زیورالات بسیار زیبا و شیک برای خانم

جدید ترین مدل گوشواره و گردنبند,خرید جدید ترین زیورآلات

سرویس زیورالات از سنگ عقیق اصل 
قیمت: 500,000 ریال



سرویس زیورالات از سنگ عقیق اصل
سرویس زیورالات از سنگ عقیق اصل
 
 
 
سرویس زیورالات بسیار زیبا و شیک برای خانم های شیک پوش که شامل گردنبند ، گوشواره و دستبند سنگ عقیق می باشد
خواص سنگ عقیق :

واژه عقیق از اسم رودخانه ای به نام آگات در شبه جزیزه سیسیل مشتق شده. احتملاً از بستر این رودخانه در ایام قدیم قلوه سنگ های عقیق به دست می آمده است..
عقیق هایی که در گذشته از معادن آلمان استخراج می شدند دارای رنگ های قرمز صورتی و قهوای بوده و بین این لایه ها گاهی نیز نوارهای خاکستری رنگ دیده می شود. این معادن امروزه قابل استفاده نیستند.
با توجه به نوع شکل و ساختار لایه های عقیق در تجارت و علم واژه های متفاوتی به عقیق داده اند. عقیق چشمی: در این نوع عقیق ساختار لایه ها دایره وار بوده و نقطه تیره رنگی در مرکز قرار دارد.
عقیق لایه ای: در این نوع لایه های عقیق موازی با یکدیگر هستند.
عقیق شجری: نوعی است بدون ساختار لایه مانند به رنگ خاکستری یا بی رنگ و نیمه شفاف که بر روی سطح آن اشکال درخت مانند نقش بسته است.
 

تأثیر سنگ عقیق بر بدن:
 
 عقیق برای بیماری ها و ناتوانی های چشمی بسیار مؤثر است و همچنین دارویی تقویتی برای دستگاه تولید مثل می باشد.
می توانید از این سنگ برای درمان سر دردها، گرفتگی های عضلانی و دردهای کمر و ستون فقرات استفاده کنید. برای معالجه بیماری های صرع، کلیه، روده، پرستات، احتقاق و ورمها نیز می توانید از آن کمک بگیرید.
سنگ عقیق ریه ها، معده، کبد و مغز را تقویت می کند و محرکی برای دستگاه گوارش است و بیان سخنوری را تسهیل می کند. اثر سنگ عقیق بر روح و روان: ارتعاشات این سنگ انسداد و موانع درونی را از بین می برد و انرژی منفی را از ما دور می کند. توصیه می شود آن را در آپارتمان ها بکار برید تا از نیروهای منفی به دور باشید.
 

خصوصیات:
 
در مواقع خستگی و کوفتگی چشم ها، می توانید از قطعه ای عقیق بر روی پلک هایتان به مدت 10 الی 20 دقیقه در روز استفاده بکنید.
برای درمان سر دردها گرفتگی های عضلانی و دردهای کمر و ستون فقرات دارویی تقویتی برای دستگاه تولید مثل تمام سنگها تست شده میباشد معالجه بیماری های صرع، کلیه، روده زیبایی فوق العاده به همراه فواید و خواص بسیار

مراحل سفارش :
 
 گام اول:روي لينك خريد كليك كنيد.

 گام دوم:فرم سفارش محصول را تكميل كنيد.

 گام سوم:پس از مشخص شدن اطلاعات فروشنده با او تماس بگيريد يا منتظر شويد با شما تماس گرفته شود

خرید سرویس زیورآلات

 

+ نوشته شده در  جمعه 29 دی 1391ساعت 21:17  توسط مودم  برچسب ها: جدید ترین زیورآلات,سایت خرید زیورآلات,خرید اینترنتی زیورآلات,خرید پستی زیورآلات,کمپانی شاین,