سایت خرید زیورآلات،عینک آفتابی

فانی بافت، سایت خرید فانی بافت، قیمت فانی بافت، خرید اینترنتی فانی بافت، خرید پستی فانی بافت، سفارش وسط کش ها ی فانی بافت هر وسیله ای می توان ساخت دستبند ، پابند ، گوشواره ، عروسک ، جاکلیدی بهترین سرگرمی برای اوقات فراغت کودکان و نوجوانان

خرید پستی فانی بافت،سفارش فانی بافت

وسط کش ها ی فانی بافت هر وسیله ای می توان ساخت

دستبند ، پابند ، گوشواره ، عروسک ، جاکلیدی


بهترین سرگرمی برای اوقات فراغت

کودکان و نوجوانان



 

قیمت : 19800 تومان



 

فانی بافت تشکیل شده از تعداد زیادی کش های رنگی و یک قلاب بافت به همراه قلاب های اتصال می باشد که به شما کمک می کنند با خلاقیت خود هرگونه زیور آلات و یا وسائل تزیینی را ببافید. اگر دوست دارید ابتکار به خرج دهید و هنر خود را به نمایش بگذارید با فانی بافت می توانید این کار را انجام دهید و دستبند، گردنبند، پا بند، گوشواره و انگشتر و خیلی مدل بافتنی های دیگر را به راحتی ببافید و حتی به خانواده و دوستان خود هدیه دهید.
بدون نیاز به آشنایی خاص در مورد بافت دستبند و غیره، فقط كافیست مطابق راهنما، كش ها را داخل شابلون قرار داده و در انتها مطابق دستور العمل، یك دستبند زیبای كشی برای خود درست كنید.

 

قیمت : 19800 تومان


 
كافیست چند بار مطابق الگو های آموزش داده شده كار كنید و دستبند های متنوع را درست كنید، بعد از آن كه نحوه قرار دادن كش ها در شابلون را به خوبی یاد گرفتید، میتوانید خودتان طرح ها و الگو های جدیدی ایجاد كنید.
 

 
محتویات فانی بافت:
1 – شابلون مخصوص بافت دستبند
2 – گیره مخصوص جا به جا كردن و در هم انداختن كش ها
3 – دو بسته كامل كش فانی بافت در رنگ های متنوع
4 – گیره های مخصوص بستن دستبند
5 – دفترچه راهنمای بافت انواع دستبند به صورت تصویری

 

قیمت : 19800 تومان



فانی بافت

خلاقیت را تجربه کنید!

پر فروش ترین محصول سرگرمی دنیا


توسط این کش ها هر وسیله ای می توان ساخت

دستبند، پابند، گوشواره، عروسک، انگشتر، جاکلیدی


بهترین سرگرمی برای اوقات فراغت



 
روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
 

قیمت : 19800 تومان